
HYBRYDOWY ZESPÓŁ NAPĘDOWY
Moc maksymalna | 135 kW (184 KM) |
SILNIK SPALINOWY
Rodzaj | Benzynowy, wolnossący, rzędowy, 4 cylindry, 16 zaworów |
Umieszczenie | Poprzecznie z przodu |
Rozrząd | Napędzany łańcuchem, DOHC, 4 zawory na cylinder |
Zasilanie | Bezpośredni wtrysk paliwa |
Pojemność skokowa | 1993 cm3 |
Średnica cylindra x skok tłoka | 81,0 x 96,7 mm |
Stopień sprężania | 13,9 : 1 |
Moc maksymalna | 109 kW (148 KM) przy 6100 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy | 189 Nm przy 4500 obr/min |
Akumulator rozruchowy egzemplarza testowanego | Camel 45 Ah |
SILNIK ELEKTRYCZNY
Moc maksymalna | 135 kW (184 KM) |
Maksymalny moment obrotowy | 335 Nm |
AKUMULATOR WYSOKONAPIĘCIOWY
Rodzaj | Litowo-jonowy |
Umieszczenie | W podłodze kabiny pasażerskiej |
Napięcie nominalne | 347,5 V |
Pojemność | 17,7 kWh |
Liczba celi | 96 |
ŁADOWANIE
Czas ładowania prądem zmiennym 6,8 kW | 2,5 godziny |
Czas ładowania z gniazda 230 V | 7,7 godziny |
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Rodzaj | Na przednie koła |
Skrzynia biegów | Automatyczna bezstopniowa |
OSIĄGI
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h | 9,4 s |
Prędkość maksymalna | 195 km/h |
ZUŻYCIE PALIWA
W cyklu mieszanym WLTP | 0,8 l/100 km |
Średnie na trasie pomiarowej o długości 100 km, z rozładowanym akumulatorem trakcyjnym* | 5,0 l/100 km |
Średnie na trasie pomiarowej o długości 100 km, z naładowanym akumulatorem trakcyjnym* | 1,9 l/100 km |
Średnie w teście na całym dystansie 1194 km | 5,8 l/100 km |
Pojemność zbiornika paliwa | 46,5 l |
Zasięg według średniego zużycia paliwa na trasie pomiarowej, z uwzględnieniem pracy napędu hybrydowego | 930 km |
Emisja CO2 w cyklu mieszanym WLTP | 18 g/km |
Norma emisji spalin | Euro 6d-Final-ISC-FCM |
ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
W cyklu mieszanym | 15,6 kWh/100 km |
Teoretyczny zasięg na energii elektrycznej* | 113 km |


UKŁAD JEZDNY
Zawieszenie przednie | Kolumny McPhersona z adaptacyjnymi amortyzatorami gazowo-olejowymi, stabilizator |
Zawieszenie tylne | Wielowahaczowe, adaptacyjne amortyzatory gazowo-olejowe, sprężyny śrubowe, stabilizator |
Przekładnia kierownicza | Zębatkowa, wspomaganie elektryczne |
Liczba obrotów kierownicy między skrajnymi położeniami kół | 2,4 |
Rodzaj opon egzemplarza testowanego | Zimowe |
Marka i model opon egzemplarza testowanego | Michelin Alpin 7 |
Rozmiar opon przednich i tylnych | 235/60 R18 107H |
Koło zapasowe | Brak (w standardzie zestaw naprawczy) |
UKŁAD HAMULCOWY
Oś przednia | Tarcze wentylowane |
Oś tylna | Tarcze lite |
UKŁAD KLIMATYZACJI
Rodzaj czynnika chłodniczego | R-1234yf |
Pojemność układu | Brak danych |
NADWOZIE
Rodzaj nadwozia | Samonośne |
Homologacja | 5-osobowa |
Długość | 4706 mm |
Szerokość bez lusterek zewnętrznych | 1866 mm |
Szerokość ze złożonymi lusterkami zewnętrznymi | 1942 mm |
Szerokość z rozłożonymi lusterkami zewnętrznymi | 2153 mm |
Wysokość | 1673 mm |
Prześwit bez obciążenia | 159 mm |
Prześwit z pełnym obciążeniem | 153 mm |
Rozstaw osi | 2701 mm |
Średnica zawracania | 11,4 m |
Pojemność bagażnika bez schowka pod podłogą | 617 l |
Pojemność schowka pod podłogą bagażnika | 18 l |
Pojemność bagażnika ze złożoną tylną kanapą, do linii szyb | 1100 l |
Pojemność bagażnika ze złożoną tylną kanapą, do dachu | 1710 l |
Masa własna | 1920 kg |
Ładowność | 510 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 2430 kg |
Dopuszczalna masa przyczepy z hamulcem | 1500 kg |
Dopuszczalna masa przyczepy bez hamulca | 600 kg |
Dopuszczalny nacisk na hak holowniczy | 100 kg |
Dopuszczalne obciążenie dachu | 82,6 kg |