Honda CR-V e:PHEV 2WD Advance Tech

Honda CR-V e:PHEV 2WD Advance Tech

HYBRYDOWY ZESPÓŁ NAPĘDOWY
Moc maksymalna135 kW (184 KM)
SILNIK SPALINOWY
RodzajBenzynowy, wolnossący, rzędowy, 4 cylindry, 16 zaworów
UmieszczeniePoprzecznie z przodu
RozrządNapędzany łańcuchem, DOHC, 4 zawory na cylinder
ZasilanieBezpośredni wtrysk paliwa
Pojemność skokowa1993 cm3
Średnica cylindra x skok tłoka81,0 x 96,7 mm
Stopień sprężania13,9 : 1
Moc maksymalna109 kW (148 KM) przy 6100 obr/min
Maksymalny moment obrotowy189 Nm przy 4500 obr/min
Akumulator rozruchowy egzemplarza testowanegoCamel 45 Ah
SILNIK ELEKTRYCZNY
Moc maksymalna135 kW (184 KM)
Maksymalny moment obrotowy335 Nm
AKUMULATOR WYSOKONAPIĘCIOWY
RodzajLitowo-jonowy
UmieszczenieW podłodze kabiny pasażerskiej
Napięcie nominalne347,5 V
Pojemność17,7 kWh
Liczba celi 96
ŁADOWANIE
Czas ładowania prądem zmiennym 6,8 kW2,5 godziny
Czas ładowania z gniazda 230 V7,7 godziny
PRZENIESIENIE NAPĘDU
RodzajNa przednie koła
Skrzynia biegówAutomatyczna bezstopniowa
OSIĄGI
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h9,4 s
Prędkość maksymalna195 km/h
ZUŻYCIE PALIWA
W cyklu mieszanym WLTP0,8 l/100 km
Średnie na trasie pomiarowej o długości 100 km, z rozładowanym akumulatorem trakcyjnym*5,0 l/100 km
Średnie na trasie pomiarowej o długości 100 km, z naładowanym akumulatorem trakcyjnym*1,9 l/100 km
Średnie w teście na całym dystansie 1194 km5,8 l/100 km
Pojemność zbiornika paliwa46,5 l
Zasięg według średniego zużycia paliwa na trasie pomiarowej, z uwzględnieniem pracy napędu hybrydowego930 km
Emisja CO2 w cyklu mieszanym WLTP18 g/km
Norma emisji spalinEuro 6d-Final-ISC-FCM
* Trasa pomiarowa składa się z jazdy po mieście, drogami lokalnymi i trasą szybkiego ruchu
ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
W cyklu mieszanym15,6 kWh/100 km
Teoretyczny zasięg na energii elektrycznej*113 km
*Zasięg podawany przez producenta wynosi 81 km


UKŁAD JEZDNY
Zawieszenie przednieKolumny McPhersona z adaptacyjnymi amortyzatorami gazowo-olejowymi, stabilizator
Zawieszenie tylneWielowahaczowe, adaptacyjne amortyzatory gazowo-olejowe, sprężyny śrubowe, stabilizator
Przekładnia kierowniczaZębatkowa, wspomaganie elektryczne
Liczba obrotów kierownicy między skrajnymi położeniami kół2,4
Rodzaj opon egzemplarza testowanegoZimowe
Marka i model opon egzemplarza testowanegoMichelin Alpin 7
Rozmiar opon przednich i tylnych235/60 R18 107H
Koło zapasoweBrak (w standardzie zestaw naprawczy)
UKŁAD HAMULCOWY
Oś przedniaTarcze wentylowane
Oś tylnaTarcze lite
UKŁAD KLIMATYZACJI
Rodzaj czynnika chłodniczegoR-1234yf
Pojemność układuBrak danych
NADWOZIE
Rodzaj nadwoziaSamonośne
Homologacja5-osobowa
Długość4706 mm
Szerokość bez lusterek zewnętrznych1866 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami zewnętrznymi1942 mm
Szerokość z rozłożonymi lusterkami zewnętrznymi2153 mm
Wysokość1673 mm
Prześwit bez obciążenia159 mm
Prześwit z pełnym obciążeniem153 mm
Rozstaw osi2701 mm
Średnica zawracania11,4 m
Pojemność bagażnika bez schowka pod podłogą617 l
Pojemność schowka pod podłogą bagażnika18 l
Pojemność bagażnika ze złożoną tylną kanapą, do linii szyb1100 l
Pojemność bagażnika ze złożoną tylną kanapą, do dachu1710 l
Masa własna1920 kg
Ładowność510 kg
Dopuszczalna masa całkowita2430 kg
Dopuszczalna masa przyczepy z hamulcem1500 kg
Dopuszczalna masa przyczepy bez hamulca600 kg
Dopuszczalny nacisk na hak holowniczy100 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu82,6 kg
SERWIS/GWARANCJA
WARTOŚĆ REZYDUALNA
WRAŻENIA Z JAZDY
ZDJĘCIA
TestFlotowy.pl
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.