HYBRYDOWY ZESPÓŁ NAPĘDOWY
Moc maksymalna | 135 kW (184 KM) przy 5500 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy | Brak danych |
Akumulator trakcyjny | Chłodzony cieczą o pojemności 1,1 kWh |
SILNIK SPALINOWY
Rodzaj | Benzynowy, wolnossący, rzędowy, 4 cylindry, 16 zaworów |
Umieszczenie | Poprzecznie z przodu |
Rozrząd | DOHC, 4 zawory na cylinder |
Pojemność skokowa | 2488 cm3 |
Średnica cylindra x skok tłoka | 89,0 x 100,0 mm |
Stopień sprężania | 13,0 : 1 |
Moc maksymalna | 112 kW (152 KM) |
Maksymalny moment obrotowy | 200 Nm |
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Rodzaj | Na cztery koła, odłączany napęd tylnej osi |
Skrzynia biegów | Automatyczna bezstopniowa |
OSIĄGI
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h | 8,3 s |
Prędkość maksymalna | 196 km/h |
ZUŻYCIE PALIWA
W cyklu niskim WLTP (jazda miejska) | 8,9 l/100 km |
W cyklu mieszanym WLTP | 5,8 l/100 km |
W cyklu wysokim WLTP (jazda pozamiejska) | 5,0 l/100 km |
Średnie na trasie pomiarowej o długości 100 km | 4,5 l/100 km |
Średnie na całym testowym dystansie 1190 km | 4,8 l/100 km |
Pojemność zbiornika paliwa | 54 l |
Zasięg według średniego zużycia paliwa na trasie pomiarowej | 1200 km |
Emisja CO2 w cyklu mieszanym WLTP | 132 g/km |
Norma emisji spalin | Euro 6.2 |
Średnie zużycie paliwa na trasie pomiarowej
Średnie zużycie paliwa w całym teście
UKŁAD JEZDNY
Zawieszenie przednie | Kolumny McPhersona z amortyzatorami gazowo-olejowymi, wahacze poprzeczne, stabilizator |
Zawieszenie tylne | Wielowahaczowe, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowo-olejowe, stabilizator |
Przekładnia kierownicza | Zębatkowa, wspomaganie elektryczne |
Rodzaj opon egzemplarza testowanego | Letnie |
Marka i model opon egzemplarza testowanego | Continental ContiPremiumContact 6 |
Rozmiar opon przednich | 225/55 R19 103 V |
Rozmiar opon tylnych | 225/55 R19 103 V |
Koło zapasowe | Dojazdowe (opcja za 550 zł), w standardzie zestaw naprawczy |
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy standardowym obciążeniu | 2,4 bara |
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy standardowym obciążeniu | 2,1 bara |
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy maksymalnym obciążeniu | 2,4 bara |
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy maksymalnym obciążeniu | 3,0 bara |
Zalecane ciśnienie w oponie koła zapasowego | 4,2 bara |
UKŁAD HAMULCOWY
Oś przednia | Tarcze wentylowane |
Oś tylna | Tarcze lite |
UKŁAD KLIMATYZACJI
Rodzaj czynnika chłodzącego | R-1234yf |
Pojemność układu | 500 g |
NADWOZIE
Rodzaj nadwozia | Samonośne |
Homologacja | 5-osobowa |
Długość | 4615 mm |
Szerokość bez lusterek zewnętrznych | 1882 mm |
Szerokość ze złożonymi lusterkami zewnętrznymi | 2000 mm |
Szerokość z rozłożonymi lusterkami zewnętrznymi | 2177 mm |
Wysokość z anteną dachową | 1673 mm |
Rozstaw osi | 2711 mm |
Rozstaw kół przednich | 1599 mm |
Rozstaw kół tylnych | 1590 mm |
Średnica zawracania | 11,4 m |
Prześwit | 180 mm |
Kąt natarcia | 18,4 stopnia |
Kąt zejścia | 23,5 stopnia |
Pojemność bagażnika z rozłożoną tylną kanapą, do dolnej linii szyb* | 420-628 l |
Pojemność bagażnika ze złożoną tylną kanapą* | 1517 l |
Długość przestrzeni bagażowej* | 865-1017 mm |
Szerokość przestrzeni bagażowej | 1051 mm |
Masa własna bez kierowcy | 1690 kg |
Ładowność | 625 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 2315 kg |
Dopuszczalna masa przyczepy z hamulcem | 2100 kg |
Dopuszczalna masa przyczepy bez hamulca | 750 kg |
Dopuszczalna masa zespołu pojazdów | 4415 kg |
Dopuszczalny nacisk na hak holowniczy | 100 kg |
Dopuszczalne obciążenie dachu | 75 kg |
*Z zestawem naprawczym zamiast koła zapasowego