Skoda Octavia 1.5 TSI m-HEV 115 KM DSG Selection

Skoda Octavia 1.5 TSI m-HEV 115 KM DSG Selection

SILNIK
RodzajBenzynowy, turbodoładowany, rzędowy, 4 cylindry, 16 zaworów
UmieszczeniePoprzecznie z przodu
RozrządNapędzany paskiem zębatym, DOHC, 4 zawory na cylinder, system odłączania dwóch cylindrów
Pojemność skokowa1498 cm3
Średnica cylindra x skok tłoka74,0 x 86,0 mm
Stopień sprężania12,0 : 1
Moc maksymalna85 kW (116 KM) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy220 Nm w zakresie 1500-3000 obr/min
Olej silnikowy0W-20
Akumulator rozruchowy samochodu testowanegoBanner
PRZENIESIENIE NAPĘDU
RodzajNa przednie koła
Skrzynia biegówAutomatyczna dwusprzęgłowa 7-biegowa
OSIĄGI
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h10,6 s
Prędkość maksymalna203 km/h
ZUŻYCIE PALIWA
W cyklu niskim WLTP (jazda miejska)6,7 l/100 km
W cyklu mieszanym WLTP5,0 l/100 km
W cyklu wysokim WLTP (jazda pozamiejska)4,3 l/100 km
Przy 50 km/h na 5 biegu (tryb 2-cylindrowy)2,9 l/100 km
Przy 90 km/h na 7 biegu (tryb 4-cylindrowy)4,4 l/100 km
Przy 120 km/h na 7 biegu (tryb 4-cylindrowy)5,0 l/100 km
Przy 140 km/h na 7 biegu (tryb 4-cylindrowy)5,9 l/100 km
Średnie na trasie pomiarowej o długości 100 km4,5 l/100 km
Średnie w teście na całym dystansie 1413 km4,9 l/100 km
Pojemność zbiornika paliwa45 l
Zasięg według średniego zużycia paliwa na trasie pomiarowej1000 km
Emisja CO2 w cyklu mieszanym WLTP114 g/km
Norma emisji spalinEuro 6


UKŁAD JEZDNY
Zawieszenie przednieKolumny McPhersona z amortyzatorami gazowo-olejowymi, wahacze poprzeczne, stabilizator
Zawieszenie tylneBelka skrętna, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowo-olejowe, stabilizator
Przekładnia kierowniczaZębatkowa, wspomaganie elektromechaniczne
Marka i model opon samochodu testowanegoMichelin Primacy 4
Rozmiar opon przód i tył205/55 R17 91V
Koło zapasowePełnowymiarowe (opcja za 700 zł), w standardzie zestaw naprawczy
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy standardowym obciążeniu2,6 bara
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy standardowym obciążeniu2,8 bara
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy maksymalnym obciążeniu2,8 bara
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy maksymalnym obciążeniu3,4 bara
Zalecane ciśnienie w oponie koła zapasowego (dojazdowego)4,2 bara
UKŁAD HAMULCOWY
PrzódTarcze wentylowane
TyłTarcze lite
UKŁAD KLIMATYZACJI
Rodzaj czynnika chłodzącegoR-1234yf
Pojemność układu460 g
NADWOZIE
Rodzaj nadwoziaSamonośne
Homologacja5-osobowa
Długość4698 mm
Szerokość bez lusterek zewnętrznych1829 mm
Szerokość z rozłożonymi lusterkami zewnętrznymi2003 mm
Wysokość1486 mm
Zwis przedni914 mm
Zwis tylny1098 mm
Kąt natarcia14,23 stopnia
Kąt zejścia13,01 stopnia
Rozstaw osi2669 mm
Rozstaw kół przednich1543 mm
Rozstaw kół tylnych1550 mm
Średnica zawracania10,4 m
Pojemność bagażnika600-1555 l
Długość przestrzeni bagażowej przy rozłożonej kanapie tylnej1109 mm
Szerokość przestrzeni bagażowej1010 mm
Szerokość wnętrza z przodu1413 mm
Szerokość wnętrza z tyłu1375 mm
Wysokość wnętrza od siedziska przedniego fotela do dachu1038 mm
Wysokość wnętrza od siedziska tylnej kanapy do dachu970 mm
Masa własna auta testowanego, bez kierowcy1373 kg
Ładowność557 kg
Dopuszczalna masa całkowita1930 kg
Dopuszczalna masa zespołu pojazdów3230 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu75 kg
Dopuszczalna masa przyczepy z hamulcem1300 kg
Dopuszczalna masa przyczepy bez hamulca690 kg
Dopuszczalny nacisk na hak holowniczy80 kg
SERWIS/GWARANCJA
WARTOŚĆ REZYDUALNA
WRAŻENIA Z JAZDY
ZDJĘCIA