VOLVO S90 T8 – SERWIS/GWARANCJA
Poniższe informacje są aktualne na dzień ich publikacji i mogą nie uwzględniać promocji stosowanych przez importera/dealera.
INTERWAŁY SERWISOWE
Przegląd okresowy | Według wskazań komputera pokładowego, nie rzadziej niż co 30 000 km lub co 1 rok |
Przegląd powłoki lakierniczej | Podczas każdego przeglądu okresowego |
WARUNKI GWARANCJI
Na podzespoły | 2 lata bez limitu kilometrów |
Na powłokę lakierową | 2 lata bez limitu kilometrów |
Na perforację nadwozia | 12 lat bez limitu kilometrów |
Pakiet gwarancyjny Volvo Premium Plus (Day 2) 1 rok/150 000 km | 1510 zł netto |
Pakiet gwarancyjny Volvo Premium Plus (Day 2) 2 lata/150 000 km | 3150 zł netto |
Pakiet gwarancyjny Volvo Premium Plus (Day 2) 3 lata/150 000 km | 4870 zł netto |
Szczegóły dotyczące pakietów gwarancyjnych znajdują się na oficjalnej stronie internetowej Volvo.
KOSZTY SERWISOWANIA
Koszty serwisowania wersji T8 Twin Engine Plug-In Hybrid znajdują się w poniższym pliku. Do obliczeń przyjęto stawkę za roboczogodzinę wynoszącą 350 zł netto. Podane kwoty są kwotami netto, bez uwzględnienia rabatów na części i robociznę. Koszty serwisowania są uzależnione od przebiegu, warunków eksploatacji samochodu i mogą różnić się od przedstawionych w pliku. Dane pochodzą od importera.