HYBRYDOWY ZESPÓŁ NAPĘDOWY
Moc maksymalna | 270 kW (367 KM) |
Maksymalny moment obrotowy | 550 Nm |
SILNIK SPALINOWY
Rodzaj | Benzynowy, turbodoładowany, 4 cylindry, 16 zaworów |
Umieszczenie | Poprzecznie z przodu |
Rozrząd | Napędzany paskiem zębatym, DOHC, 4 zawory na cylinder |
Pojemność skokowa | 1984 cm 3 |
Średnica cylindra x skok tłoka | 83,0 x 92,8 mm |
Stopień sprężania | 9,60 : 1 |
Moc maksymalna | 195 kW (265 KM) w zakresie 5250 – 6500 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy | 370 Nm w zakresie 1600 – 4500 obr/min |
SILNIK ELEKTRYCZNY
Moc maksymalna | 105 kW (143 KM) |
Maksymalny moment obrotowy | 350 Nm |
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Rodzaj | Na cztery koła |
Skrzynia biegów | Automatyczna dwusprzęgłowa 7-biegowa |
OSIĄGI
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h | 5,7 s |
Prędkość maksymalna | 250 km/h |
ZUŻYCIE PALIWA
W cyklu mieszanym WLTP | 1,4 l/100 km |
Średnie na trasie pomiarowej | 5,8 l/100 km |
Średnie w teście na dystansie 293 km | 7,1 l/100 km |
Pojemność zbiornika paliwa | około 52 litry |
Zasięg na benzynie według średniego zużycia paliwa na trasie testowej | 897 km |
Emisja CO2 w cyklu mieszanym WLTP | 33 g/km |
Norma emisji spalin | Euro 6 |
ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Średnie według danych producenta (tryb elektryczny) | 18,7 – 19,9 kWh/100 km |
Średnie na trasie testowej (tryb hybrydowy) | 3,8 kWh/100 km |
Średnie w teście na dystansie 293 km | 5,9 kWh/100 km |
Rodzaj akumulatora energii elektrycznej | Litowo-jonowy |
Pojemność brutto akumulatora | 17,9 kWh |
Pojemność netto (użytkowa) akumulatora | 14,4 kWh |
Zasięg na energii elektrycznej według danych producenta | 72-77 km |
Umieszczenie akumulatora | Pod podłogą bagażnika |
Czas ładowania akumulatora 0 – 100% przy maksymalnej mocy ładowania | 150 min |
UKŁAD JEZDNY
Zawieszenie przednie | Wielowahaczowe, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowo-olejowe, stabilizator |
Zawieszenie tylne | Wielowahaczowe, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowo-olejowe, stabilizator |
Przekładnia kierownicza | Zębatkowa, wspomaganie elektromechaniczne |
Rodzaj opon samochodu testowanego | Letnie |
Marka i model opon samochodu testowanego | Continental Conti Sport Contact 6 |
Rozmiar opon przednich | 255/40 R20 101 Y |
Rozmiar opon tylnych | 255/40 R20 101 Y |
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy standardowym obciążeniu | 2,7 bara |
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy standardowym obciążeniu | 3,0 bara |
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy maksymalnym obciążeniu | 2,7 bara |
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy maksymalnym obciążeniu | 3,3 bara |
UKŁAD HAMULCOWY
Oś przednia | Tarcze wentylowane |
Oś tylna | Tarcze wentylowane |
UKŁAD KLIMATYZACJI
Rodzaj czynnika chłodzącego | R-1234yf |
Pojemność układu | 560 g |
NADWOZIE
Rodzaj nadwozia | Samonośne |
Homologacja | 5-osobowa |
Długość | 4969 mm |
Szerokość bez lusterek zewnętrznych | 1908 mm |
Szerokość z lusterkami zewnętrznymi | 2118 mm |
Wysokość | 1422 mm |
Rozstaw osi | 2926 mm |
Rozstaw kół przednich | 1651 mm |
Rozstaw kół tylnych | 1637 mm |
Zwis przedni | 927 mm |
Zwis tylny | 1116 mm |
Średnica zawracania | 12,2 m |
Pojemność bagażnika | 380-1235 l |
Długość przestrzeni bagażowej przy rozłożonej kanapie tylnej | 1175 mm |
Szerokość przestrzeni bagażowej | 1050 mm |
Szerokość wnętrza z przodu | 1525 mm |
Szerokość wnętrza z tyłu | 1490 mm |
Wysokość wnętrza od siedziska przedniego fotela do dachu | 1026 mm |
Wysokość wnętrza od siedziska tylnej kanapy do dachu | 949 mm |
Masa własna | 2140 kg |
Ładowność | 510 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 2650 kg |
Dopuszczalne obciążenie dachu | 90 kg |
Dopuszczalny nacisk na hak holowniczy | 95 kg |
Dopuszczalna masa przyczepy z hamulcem | 2000 kg |
Dopuszczalna masa przyczepy bez hamulca | 750 kg |