Skoda Karoq 1.5 TSI 150 KM DSG Style

Skoda Karoq 1.5 TSI 150 KM DSG Style

SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 KM DSG – DANE TECHNICZNE


SILNIK
RodzajBenzynowy, turbodoładowany, rzędowy, 4 cylindry, 16 zaworów
UmieszczeniePoprzecznie z przodu
RozrządNapędzany paskiem zębatym, DOHC, 4 zawory na cylinder, system odłączania dwóch cylindrów
Pojemność skokowa1498 cm3
Średnica cylindra x skok tłoka74,0 x 86,0 mm
Stopień sprężania12,0 : 1
Moc maksymalna110 kW (150 KM) w zakresie 5000-6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy250 Nm w zakresie 1500-3500 obr/min
Olej silnikowy0W-20
Akumulator rozruchowy samochodu testowanegoBanner 59 Ah
PRZENIESIENIE NAPĘDU
RodzajNa przednie koła
Skrzynia biegówAutomatyczna dwusprzęgłowa 7-biegowa
OSIĄGI
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h9,0 s
Prędkość maksymalna210 km/h
ZUŻYCIE PALIWA
W cyklu niskim WLTP (jazda miejska)7,9 l/100 km
W cyklu mieszanym WLTP6,2 l/100 km
W cyklu wysokim WLTP (jazda pozamiejska)5,3 l/100 km
Przy 50 km/h na 4 biegu (tryb 2-cylindrowy)2,9 l/100 km
Przy 90 km/h na 7 biegu (tryb 4-cylindrowy)3,4 l/100 km
Przy 120 km/h na 7 biegu (tryb 4-cylindrowy)5,3 l/100 km
Przy 140 km/h na 7 biegu (tryb 4-cylindrowy)6,4 l/100 km
Średnie na trasie testowej o długości 100 km5,4 l/100 km
Średnie w teście na całym dystansie 1716 km6,4 l/100 km
Pojemność zbiornika paliwa50 l
Zasięg według średniego zużycia paliwa na trasie testowej926 km
Emisja CO2 w cyklu mieszanym WLTP140 g/km
Norma emisji spalinEuro 6 AP


UKŁAD JEZDNY
Zawieszenie przednieKolumny McPhersona z amortyzatorami gazowo-olejowymi, wahacze poprzeczne, stabilizator
Zawieszenie tylneBelka skrętna, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowo-olejowe, stabilizator
Przekładnia kierowniczaZębatkowa, wspomaganie elektromechaniczne
Rodzaj opon samochodu testowanegoLetnie
Marka i model opon samochodu testowanegoGoodyear Eagle F1 Asymmetric 5
Rozmiar opon przednich215/50 R18 96W
Rozmiar opon tylnych215/50 R18 96W
Koło zapasoweDojazdowe (opcja za 800 zł), w standardzie zestaw naprawczy
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy standardowym obciążeniu2,5 bara
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy standardowym obciążeniu2,5 bara
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy maksymalnym obciążeniu2,5 bara
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy maksymalnym obciążeniu2,7 bara
Zalecane ciśnienie w oponie koła zapasowego4,2 bara
UKŁAD HAMULCOWY
Oś przedniaTarcze wentylowane
Oś tylnaTarcze lite
UKŁAD KLIMATYZACJI
Rodzaj czynnika chłodzącegoR-1234yf
Pojemność układu460 g
NADWOZIE
Rodzaj nadwoziaSamonośne
Homologacja5-osobowa
Długość4390 mm
Szerokość bez lusterek zewnętrznych1841 mm
Szerokość z lusterkami zewnętrznymi2025 mm
Wysokość z relingami dachowymi1603 mm
Zwis przedni876 mm
Zwis tylny875 mm
Kąt natarcia18,3 stopnia
Kąt zejścia19,4 stopnia
Rozstaw osi2638 mm
Rozstaw kół przednich1576 mm
Rozstaw kół tylnych1541 mm
Średnica zawracania10,2 m
Pojemność bagażnika521 – 1630 l
Długość przestrzeni bagażowej przy rozłożonej kanapie tylnej756 mm
Szerokość przestrzeni bagażowej1003 mm
Szerokość wnętrza z przodu1486 mm
Szerokość wnętrza z tyłu1445 mm
Wysokość wnętrza od siedziska przedniego fotela do dachu1058 mm
Wysokość wnętrza od siedziska tylnej kanapy do dachu1020 mm
Masa własna1476 kg
Ładowność474 kg
Dopuszczalna masa całkowita1950 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu75 kg
Dopuszczalna masa przyczepy z hamulcem1500 kg
Dopuszczalna masa przyczepy bez hamulca700 kg
Dopuszczalna masa całkowita z przyczepą 3450 kg
Maksymalny nacisk na hak holowniczy90 kg
SERWIS/GWARANCJA
WARTOŚĆ REZYDUALNA
WRAŻENIA Z JAZDY
ZDJĘCIA