SILNIK
Rodzaj | Diesel, turbodoładowany, rzędowy, 4 cylindry, 16 zaworów |
Umieszczenie | Poprzecznie z przodu |
Rozrząd | Napędzany paskiem zębatym, DOHC, 4 zawory na cylinder |
Pojemność skokowa | 1968 cm3 |
Średnica cylindra x skok tłoka | 81,0 x 96,0 mm |
Stopień sprężania | 16,0 : 1 |
Moc maksymalna | 110 kW (150 KM) przy 3000 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy | 360 Nm w zakresie 1600-2750 obr/min |
Olej silnikowy | 0W-20 |
Akumulator rozruchowy egzemplarza testowanego | VARTA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Rodzaj | Na przednie koła |
Skrzynia biegów | Automatyczna dwusprzęgłowa 7-biegowa |
OSIĄGI
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h | 9,3 s |
Prędkość maksymalna | 222 km/h |
ZUŻYCIE PALIWA
W cyklu niskim WLTP (jazda miejska) | 7,4 l/100 km |
W cyklu mieszanym WLTP | 5,2 l/100 km |
W cyklu wysokim WLTP (jazda pozamiejska) | 4,5 l/100 km |
Przy 50 km/h na 5 biegu | 2,4 l/100 km |
Przy 90 km/h na 7 biegu | 2,9 l/100 km |
Przy 120 km/h na 7 biegu | 4,5 l/100 km |
Przy 140 km/h na 7 biegu | 5,7 l/100 km |
Średnie na trasie pomiarowej o długości 100 km | 4,8 l/100 km |
Średnie w teście na całym dystansie 1035 km | 4,9 l/100 km |
Pojemność zbiornika paliwa | 66 l |
Zasięg według średniego zużycia paliwa na trasie pomiarowej | 1375 km |
Emisja CO2 w cyklu mieszanym WLTP | 138 g/km |
Norma emisji spalin | Euro 6 |
Średnie zużycie paliwa na trasie pomiarowej
Średnie zużycie paliwa w teście
UKŁAD JEZDNY
Zawieszenie przednie | Kolumny McPhersona, amortyzatory gazowo-olejowe sterowane elektronicznie, stabilizator |
Zawieszenie tylne | Wielowahaczowe, amortyzatory gazowo-olejowe sterowane elektronicznie, sprężyny śrubowe, stabilizator |
Przekładnia kierownicza | Zębatkowa, wspomaganie elektromechaniczne |
Marka i model opon samochodu testowanego | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 |
Rozmiar opon przód i tył | 235/40 R19 96W |
Koło zapasowe | Dojazdowe, opona Linglong w rozmiarze T125/70 R18 99M |
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy standardowym obciążeniu | 2,5 bara |
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy standardowym obciążeniu | 2,5 bara |
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy maksymalnym obciążeniu | 2,6 bara |
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy maksymalnym obciążeniu | 2,9 bara |
Zalecane ciśnienie w oponie koła zapasowego (dojazdowego) | 4,2 bara |
| |
UKŁAD HAMULCOWY
Przód | Tarcze wentylowane |
Tył | Tarcze wentylowane |
UKŁAD KLIMATYZACJI
Rodzaj czynnika chłodzącego | R-1234yf |
Pojemność układu | 460 g |
NADWOZIE
Rodzaj nadwozia | Samonośne |
Homologacja | 5-osobowa |
Długość | 4902 mm |
Szerokość bez lusterek zewnętrznych | 1849 mm |
Szerokość z rozłożonymi lusterkami zewnętrznymi | 2090 mm |
Wysokość | 1521 mm |
Zwis przedni | 950 mm |
Zwis tylny | 1111 mm |
Kąt natarcia | 13 stopni |
Kąt zejścia | 12,2 stopnia |
Prześwit | 139 mm |
Rozstaw osi | 2837 mm |
Rozstaw kół przednich | 1585 mm |
Rozstaw kół tylnych | 1574 mm |
Średnica zawracania | 11,1 m |
Pojemność bagażnika | 690-1920 l |
Długość przestrzeni bagażowej przy rozłożonej kanapie tylnej | 1146 mm |
Szerokość wnętrza z przodu | 1508 mm |
Szerokość wnętrza z tyłu | 1504 mm |
Wysokość wnętrza od siedziska przedniego fotela do dachu | 1049 mm |
Wysokość wnętrza od siedziska tylnej kanapy do dachu | 1008 mm |
Masa własna auta testowanego, bez kierowcy | 1726 kg |
Ładowność | 517 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 2243 kg |
Dopuszczalna masa zespołu pojazdów | 4243 kg |
Dopuszczalne obciążenie dachu | 100 kg |
Dopuszczalna masa przyczepy z hamulcem | 2000 kg |
Dopuszczalna masa przyczepy bez hamulca | 750 kg |
Dopuszczalny nacisk na hak holowniczy | 90 kg |