Suzuki Across 2.5 Plug-In Hybrid E-Four E-CVT Elegance

Suzuki Across 2.5 Plug-In Hybrid E-Four E-CVT Elegance

HYBRYDOWY ZESPÓŁ NAPĘDOWY
Moc maksymalna225 kW (306 KM)
Maksymalny moment obrotowyBrak danych
SILNIK SPALINOWY
OznaczenieA25A-FXS
RodzajBenzynowy, wolnossący, rzędowy, 4 cylindry, 16 zaworów
ZasilanieWtrysk bezpośredni + wtrysk wielopunktowy
RozrządDOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa2487 cm3
Średnica cylindra x skok tłoka87,5 x 103,4 mm
Stopień sprężania14,0 : 1
Moc maksymalna136 kW (185 KM) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy227 Nm w zakresie 3200-3700 obr/min
SILNIK ELEKTRYCZNY NAPĘDZAJĄCY OŚ PRZEDNIĄ
Moc maksymalna134 kW (182 KM)
Maksymalny moment obrotowy270 Nm
SILNIK ELEKTRYCZNY NAPĘDZAJĄCY OŚ TYLNĄ
Moc maksymalna40 kW (54 KM)
Maksymalny moment obrotowy121 Nm
PRZENIESIENIE NAPĘDU
RodzajNa cztery koła
Skrzynia biegówBezstopniowa
OSIĄGI
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h6,0 s
Prędkość maksymalna180 km/h
ZUŻYCIE PALIWA
W cyklu niskim WLTP (jazda miejska)7,7 l/100 km
W cyklu mieszanym WLTP6,6 l/100 km
W cyklu mieszanym WLTP (tryb hybrydowy)1,0 l/100 km
W cyklu wysokim WLTP (jazda pozamiejska)5,7 l/100 km
Średnie na trasie pomiarowej o długości 100 km, z naładowanym akumulatorem wysokiego napięcia, w trybie hybrydowym1,7 l/100 km
Średnie na trasie pomiarowej o długości 100 km, z rozładowanym akumulatorem wysokiego napięcia, w trybie hybrydowym4,9 l/100 km
Średnie w teście na całym dystansie 1174 km5,5 l/100 km
Pojemność zbiornika paliwa55 l
Zasięg na benzynie i energii według średniego zużycia paliwa na trasie pomiarowej, z naładowanym akumulatorem wysokiego napięcia, w trybie hybrydowym*3235 km
Zasięg na benzynie według średniego zużycia paliwa na trasie pomiarowej, z rozładowanym akumulatorem wysokiego napięcia, w trybie hybrydowym1122 km
Emisja CO2 w cyklu mieszanym WLTP (tryb hybrydowy)22 g/km
Norma emisji spalinEuro 6d
*Wartość czysto teoretyczna, w praktyce niemożliwa do osiągnięcia ze względu na ograniczoną pojemność akumulatora układu hybrydowego.


AKUMULATOR UKŁADU HYBRYDOWEGO
RodzajLitowo-jonowy
Pojemność netto18,1 kWh
Zasięg na energii elektrycznej według WLTP75 km
Czas ładowania z gniazda 230V od 20 do 100%ok. 8,5 h
UKŁAD JEZDNY
Zawieszenie przednieKolumny McPhersona z amortyzatorami gazowo-olejowymi, wahacze poprzeczne, stabilizator
Zawieszenie tylneWielowahaczowe, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowo-olejowe, stabilizator
Przekładnia kierowniczaZębatkowa, wspomaganie elektryczne
Rodzaj opon samochodu testowanegoLetnie
Marka i model opon samochodu testowanegoYokohama Avid GT
Rozmiar opon przednich235/55 R19 101V
Rozmiar opon tylnych235/55 R19 101V
Koło zapasoweDojazdowe (w standardzie), opona Yokohama w rozmiarze T165/90 D18 107M
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy standardowym obciążeniu2,3 bara
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy standardowym obciążeniu2,3 bara
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy maksymalnym obciążeniu2,3 bara
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy maksymalnym obciążeniu2,6 bara
Zalecane ciśnienie w oponie koła dojazdowego4,2 bara
UKŁAD HAMULCOWY
Oś przedniaTarcze wentylowane
Oś tylnaTarcze wentylowane
UKŁAD KLIMATYZACJI
Rodzaj czynnika chłodzącegoR-1234yf
Pojemność układu1500 g
NADWOZIE
Rodzaj nadwoziaSamonośne
Homologacja5-osobowa
Długość4635 mm
Szerokość bez lusterek zewnętrznych1855 mm
Wysokość z anteną dachową1690 mm
Rozstaw osi2690 mm
Rozstaw kół przednich1600 mm
Rozstaw kół tylnych1630 mm
Prześwit190 mm
Średnica zawracania11,4 m
Pojemność bagażnika490-1168-1604 l
Masa własna1955 kg
Ładowność555 kg
Dopuszczalna masa całkowita2510 kg
Dopuszczalna masa przyczepy z hamulcem1650 kg
Dopuszczalna masa przyczepy bez hamulca750 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu100 kg
SERWIS/GWARANCJA
WARTOŚĆ REZYDUALNA
WRAŻENIA Z JAZDY
ZDJĘCIA