HYBRYDOWY ZESPÓŁ NAPĘDOWY
Moc maksymalna | 225 kW (306 KM) |
Maksymalny moment obrotowy | Brak danych |
SILNIK SPALINOWY
Oznaczenie | A25A-FXS |
Rodzaj | Benzynowy, wolnossący, rzędowy, 4 cylindry, 16 zaworów |
Zasilanie | Wtrysk bezpośredni + wtrysk wielopunktowy |
Rozrząd | DOHC, 4 zawory na cylinder |
Pojemność skokowa | 2487 cm3 |
Średnica cylindra x skok tłoka | 87,5 x 103,4 mm |
Stopień sprężania | 14,0 : 1 |
Moc maksymalna | 136 kW (185 KM) przy 6000 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy | 227 Nm w zakresie 3200-3700 obr/min |
SILNIK ELEKTRYCZNY NAPĘDZAJĄCY OŚ PRZEDNIĄ
Moc maksymalna | 134 kW (182 KM) |
Maksymalny moment obrotowy | 270 Nm |
SILNIK ELEKTRYCZNY NAPĘDZAJĄCY OŚ TYLNĄ
Moc maksymalna | 40 kW (54 KM) |
Maksymalny moment obrotowy | 121 Nm |
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Rodzaj | Na cztery koła |
Skrzynia biegów | Bezstopniowa |
OSIĄGI
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h | 6,0 s |
Prędkość maksymalna | 180 km/h |
ZUŻYCIE PALIWA
W cyklu niskim WLTP (jazda miejska) | 7,7 l/100 km |
W cyklu mieszanym WLTP | 6,6 l/100 km |
W cyklu mieszanym WLTP (tryb hybrydowy) | 1,0 l/100 km |
W cyklu wysokim WLTP (jazda pozamiejska) | 5,7 l/100 km |
Średnie na trasie pomiarowej o długości 100 km, z naładowanym akumulatorem wysokiego napięcia, w trybie hybrydowym | 1,7 l/100 km |
Średnie na trasie pomiarowej o długości 100 km, z rozładowanym akumulatorem wysokiego napięcia, w trybie hybrydowym | 4,9 l/100 km |
Średnie w teście na całym dystansie 1174 km | 5,5 l/100 km |
Pojemność zbiornika paliwa | 55 l |
Zasięg na benzynie i energii według średniego zużycia paliwa na trasie pomiarowej, z naładowanym akumulatorem wysokiego napięcia, w trybie hybrydowym* | 3235 km |
Zasięg na benzynie według średniego zużycia paliwa na trasie pomiarowej, z rozładowanym akumulatorem wysokiego napięcia, w trybie hybrydowym | 1122 km |
Emisja CO2 w cyklu mieszanym WLTP (tryb hybrydowy) | 22 g/km |
Norma emisji spalin | Euro 6d |
*Wartość czysto teoretyczna, w praktyce niemożliwa do osiągnięcia ze względu na ograniczoną pojemność akumulatora układu hybrydowego.
Średnie zużycie z naładowanym akumulatorem
Średnie zużycie z rozładowanym akumulatorem
Średnie zużycie w całym teście
AKUMULATOR UKŁADU HYBRYDOWEGO
Rodzaj | Litowo-jonowy |
Pojemność netto | 18,1 kWh |
Zasięg na energii elektrycznej według WLTP | 75 km |
Czas ładowania z gniazda 230V od 20 do 100% | ok. 8,5 h |
UKŁAD JEZDNY
Zawieszenie przednie | Kolumny McPhersona z amortyzatorami gazowo-olejowymi, wahacze poprzeczne, stabilizator |
Zawieszenie tylne | Wielowahaczowe, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowo-olejowe, stabilizator |
Przekładnia kierownicza | Zębatkowa, wspomaganie elektryczne |
Rodzaj opon samochodu testowanego | Letnie |
Marka i model opon samochodu testowanego | Yokohama Avid GT |
Rozmiar opon przednich | 235/55 R19 101V |
Rozmiar opon tylnych | 235/55 R19 101V |
Koło zapasowe | Dojazdowe (w standardzie), opona Yokohama w rozmiarze T165/90 D18 107M |
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy standardowym obciążeniu | 2,3 bara |
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy standardowym obciążeniu | 2,3 bara |
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy maksymalnym obciążeniu | 2,3 bara |
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy maksymalnym obciążeniu | 2,6 bara |
Zalecane ciśnienie w oponie koła dojazdowego | 4,2 bara |
UKŁAD HAMULCOWY
Oś przednia | Tarcze wentylowane |
Oś tylna | Tarcze wentylowane |
UKŁAD KLIMATYZACJI
Rodzaj czynnika chłodzącego | R-1234yf |
Pojemność układu | 1500 g |
NADWOZIE
Rodzaj nadwozia | Samonośne |
Homologacja | 5-osobowa |
Długość | 4635 mm |
Szerokość bez lusterek zewnętrznych | 1855 mm |
Wysokość z anteną dachową | 1690 mm |
Rozstaw osi | 2690 mm |
Rozstaw kół przednich | 1600 mm |
Rozstaw kół tylnych | 1630 mm |
Prześwit | 190 mm |
Średnica zawracania | 11,4 m |
Pojemność bagażnika | 490-1168-1604 l |
Masa własna | 1955 kg |
Ładowność | 555 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 2510 kg |
Dopuszczalna masa przyczepy z hamulcem | 1650 kg |
Dopuszczalna masa przyczepy bez hamulca | 750 kg |
Dopuszczalne obciążenie dachu | 100 kg |