HYBRYDOWY ZESPÓŁ NAPĘDOWY
Moc maksymalna | 180 kW (245 KM) w zakresie 5000-6000 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy | 400 Nm |
SILNIK SPALINOWY
Rodzaj | Benzynowy, turbodoładowany, 4 cylindry, 16 zaworów |
Umieszczenie | Poprzecznie z przodu |
Rozrząd | Napędzany paskiem zębatym, DOHC, 4 zawory na cylinder |
Pojemność skokowa | 1395 cm3 |
Średnica cylindra x skok tłoka | 74,0 × 80,0 mm |
Stopień sprężania | 10,0 : 1 |
Moc maksymalna | 150 KM w zakresie 5000-6000 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy | 250 Nm w zakresie 1550-3500 obr/min |
SILNIK ELEKTRYCZNY
Moc maksymalna | 85 kW (116 KM) przy 2500 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy | 330 Nm |
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Rodzaj | Na przednie koła |
Skrzynia biegów | Automatyczna dwusprzęgłowa 6-biegowa |
OSIĄGI
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h | 7,3 s |
Prędkość maksymalna | 225 km/h |
ZUŻYCIE PALIWA
Przy 90 km/h na 6 biegu (dane testowe) | 4,1 l/100 km |
Przy 120 km/h na 6 biegu (dane testowe) | 4,9 l/100 km |
Przy 140 km/h na 6 biegu (dane testowe) | 6,8 l/100 km |
W cyklu mieszanym WLTP | 6,2 l/100 km |
W cyklu mieszanym WLTP (tryb hybrydowy) | 1,2 l/100 km |
Średnie na trasie pomiarowej | 4,2 l/100 km |
Średnie w teście na dystansie 1056 kilometrów | 5,4 l/100 km |
Pojemność zbiornika paliwa | 39,5 l |
Zasięg na benzynie według średniego zużycia paliwa na trasie testowej | 940 km |
Emisja CO2 w cyklu mieszanym WLTP | 140 g/km |
Emisja CO2 w cyklu mieszanym WLTP (tryb hybrydowy) | 27 g/km |
Norma emisji spalin | Euro 6 |
ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Przy 90 km/h (tryb elektryczny, dane testowe) | 10 kWh/100 km |
Przy 120 km/h (tryb elektryczny, dane testowe) | 18 kWh/100 km |
Przy 140 km/h (tryb elektryczny, dane testowe) | 24 kWh/100 km |
Średnie według danych producenta (tryb hybrydowy) | 14,8 kWh/100 km |
Średnie na trasie pomiarowej | 5,9 kWh/100 km |
Średnie w teście na dystansie 1056 kilometrów | 1,4 kWh/100 km |
Rodzaj akumulatora energii elektrycznej | Litowo-jonowy |
Pojemność brutto akumulatora | 13 kWh |
Zasięg na energii elektrycznej według danych producenta | 60 kilometrów |
Umieszczenie akumulatora | Pod podłogą bagażnika |
Sposób ładowania akumulatora | W standardzie – za pomocą 1-fazowego przewodu, w opcji – za pomocą 3-fazowego przewodu |
Czas ładowania akumulatora | Z gniazda 230V – około 5,5 godziny |
UKŁAD JEZDNY
Zawieszenie przednie | Kolumny McPhersona, wahacze poprzeczne, stabilizator, amortyzatory gazowo-olejowe |
Zawieszenie tylne | Wielowahaczowe, wahacze poprzeczne, stabilizator, amortyzatory gazowo-olejowe |
Przekładnia kierownicza | Zębatkowa, wspomaganie elektromechaniczne |
Rodzaj opon samochodu testowanego | Letnie |
Marka i model opon samochodu testowanego | Bridgestone Potenza S005 |
Rozmiar opon przednich | 225/40 R19 93 Y |
Rozmiar opon tylnych | 225/40 R19 93 Y |
Koło zapasowe | Brak (w standardzie zestaw naprawczy) |
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy standardowym obciążeniu | 2,7 bara |
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy standardowym obciążeniu | 2,7 bara |
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy maksymalnym obciążeniu | 2,7 bara |
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy maksymalnym obciążeniu | 3,4 bara |
UKŁAD HAMULCOWY
Oś przednia | Tarcze wentylowane |
Oś tylna | Tarcze wentylowane |
UKŁAD KLIMATYZACJI
Rodzaj czynnika chłodzącego | R-1234yf |
Pojemność układu | 450 g |
NADWOZIE
Rodzaj nadwozia | Samonośne |
Homologacja | 5-cioosobowa |
Długość | 4702 mm |
Szerokość bez lusterek zewnętrznych | 1829 mm |
Wysokość z relingami dachowymi | 1500 mm |
Rozstaw osi | 2680 mm |
Rozstaw kół przednich | 1546 mm |
Rozstaw kół tylnych | 1550 mm |
Średnica zawracania | 11,1 m |
Pojemność bagażnika | 490-1555 l |
Masa własna z kierowcą | 1707 kg |
Ładowność z kierowcą | 518 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 2163 kg |
Dopuszczalne obciążenie dachu | 75 kg |