Skoda Karoq 2.0 TDI 150 KM DSG 4×4 Ambition

Skoda Karoq 2.0 TDI 150 KM DSG 4×4 Ambition

SKODA KAROQ 2.0 TDI 150 KM 4×4 – DANE TECHNICZNE
SILNIK
RodzajDiesel, turbodoładowany, rzędowy, 4 cylindry, 16 zaworów
UmieszczeniePoprzecznie z przodu
RozrządNapędzany paskiem zębatym, DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa1968 cm3
Średnica cylindra x skok tłoka81,0 x 96,0 mm
Stopień sprężania16,0 : 1
Moc maksymalna110 kW (150 KM) przy 3000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy360 Nm w zakresie 1600 – 2750 obr/min
Olej silnikowy0W-20
Akumulator rozruchowy samochodu testowanegoVARTA 70 Ah
PRZENIESIENIE NAPĘDU
RodzajNa cztery koła, elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe
Skrzynia biegówAutomatyczna dwusprzęgłowa 7-biegowa
OSIĄGI
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h8,8 s
Prędkość maksymalna204 km/h
ZUŻYCIE PALIWA
W cyklu niskim WLTP (jazda miejska)7,3 l/100 km
W cyklu mieszanym WLTP5,8 l/100 km
W cyklu wysokim WLTP (jazda pozamiejska)5,0 l/100 km
Przy 50 km/h na 4 biegu3,4 l/100 km
Przy 90 km/h na 7 biegu3,9 l/100 km
Przy 120 km/h na 7 biegu5,8 l/100km
Przy 140 km/h na 7 biegu7,3 l/100 km
Średnie na trasie testowej o długości 100 km5,5 l/100 km
Średnie w teście na całym dystansie 709 km6,3 l/100 km
Pojemność zbiornika paliwa55 l
Zasięg według średniego zużycia paliwa na trasie testowej1000 km
Emisja CO2 w cyklu mieszanym WLTP152 g/km
Norma emisji spalinEuro 6 AP


UKŁAD JEZDNY
Zawieszenie przednieKolumny McPhersona z amortyzatorami gazowo-olejowymi, wahacze poprzeczne, stabilizator
Zawieszenie tylneWielowahaczowe, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowo-olejowe, stabilizator
Przekładnia kierowniczaZębatkowa, wspomaganie elektromechaniczne
Rodzaj opon samochodu testowanegoZimowe
Marka i model opon samochodu testowanegoUniroyal Winter Expert
Rozmiar opon przednich225/50 R18 99V
Rozmiar opon tylnych225/50 R18 99V
Koło zapasoweDojazdowe (opcja za 800 zł), opona Linglong w rozmiarze 125/70 R18 99M
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy standardowym obciążeniu2,5 bara
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy standardowym obciążeniu2,5 bara
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy maksymalnym obciążeniu2,7 bara
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy maksymalnym obciążeniu2,8 bara
Zalecane ciśnienie w oponie koła zapasowego4,2 bara
UKŁAD HAMULCOWY
Oś przedniaTarcze wentylowane
Oś tylnaTarcze lite
UKŁAD KLIMATYZACJI
Rodzaj czynnika chłodzącegoR-1234yf
Pojemność układu460 g
NADWOZIE
Rodzaj nadwoziaSamonośne
Homologacja5-osobowa
Długość4390 mm
Szerokość bez lusterek zewnętrznych1841 mm
Szerokość z lusterkami zewnętrznymi2025 mm
Wysokość z relingami dachowymi1632 mm
Zwis przedni876 mm
Zwis tylny875 mm
Kąt natarcia18,3 stopnia
Kąt zejścia19,4 stopnia
Prześwit168 mm
Rozstaw osi2630 mm
Rozstaw kół przednich1576 mm
Rozstaw kół tylnych1547 mm
Średnica zawracania10,2 m
Pojemność bagażnika500 – 1609 l
Długość przestrzeni bagażowej przy rozłożonej kanapie tylnej756 mm
Szerokość przestrzeni bagażowej1003 mm
Szerokość wnętrza z przodu1486 mm
Szerokość wnętrza z tyłu1445 mm
Wysokość wnętrza od siedziska przedniego fotela do dachu1058 mm
Wysokość wnętrza od siedziska tylnej kanapy do dachu1020 mm
Masa własna*1604 kg
Ładowność576 kg
Dopuszczalna masa całkowita2180 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu75 kg
Dopuszczalna masa przyczepy z hamulcem2100 kg
Dopuszczalna masa przyczepy bez hamulca750 kg
Dopuszczalna masa całkowita z przyczepą4280 kg
Maksymalny nacisk na hak holowniczy90 kg
*Z kierowcą o masie 75 kg, zbiornikiem paliwa wypełnionym w 90% i płynami eksploatacyjnymi

SERWIS/GWARANCJA
WARTOŚĆ REZYDUALNA
WRAŻENIA Z JAZDY
ZDJĘCIA