HYBRYDOWY ZESPÓŁ NAPĘDOWY
Moc maksymalna | 160 kW (218 KM) |
Maksymalny moment obrotowy | 400 Nm |
SILNIK SPALINOWY
Rodzaj | Benzynowy, turbodoładowany, 4 cylindry, 16 zaworów |
Umieszczenie | Poprzecznie z przodu |
Rozrząd | Napędzany paskiem zębatym, DOHC, 4 zawory na cylinder |
Pojemność skokowa | 1395 cm3 |
Średnica cylindra x skok tłoka | 75,0 x 80,0 mm |
Stopień sprężania | 10,0 : 1 |
Moc maksymalna | 115 kW (156 KM) przy 5000 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy | 250 Nm w zakresie 1550-3500 obr/min |
Akumulator rozruchowy | VARTA 58Ah |
SILNIK ELEKTRYCZNY
Moc maksymalna | 85 kW (115 KM) przy 2500 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy | 330 Nm |
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Rodzaj | Na przednie koła |
Skrzynia biegów | Automatyczna dwusprzęgłowa 6-biegowa |
OSIĄGI
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h | 7,7 s |
Prędkość maksymalna | 225 km/h |
ZUŻYCIE PALIWA
W cyklu mieszanym WLTP | 1,4 l/100 km |
Średnie na trasie pomiarowej | 5,3 l/100 km |
Średnie w teście na dystansie 683 kilometrów | 5,4 l/100 km |
Przy 90 km/h na 6 biegu | 6,1 l/100 km |
Przy 120 km/h na 6 biegu | 6,9 l/100 km |
Przy 140 km/h na 6 biegu | 7,8 l/100 km |
Emisja CO2 w cyklu mieszanym WLTP | 31 g/km |
Norma emisji spalin | Euro 6 |
Pojemność zbiornika paliwa | 66 l |
ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Średnie według danych producenta | 16,4-18,1 kWh/100 km |
Średnie na trasie testowej | 4,1 kWh/100 km |
Średnie w teście na dystansie 683 kilometrów | 2,4 kWh/100 km |
Rodzaj akumulatora energii elektrycznej | Litowo-jonowy |
Pojemność brutto akumulatora energii elektrycznej | 13 kWh |
Umieszczenie akumulatora energii elektrycznej | Pod podłogą bagażnika |
Sposób ładowania akumulatora | W standardzie – za pomocą 1-fazowego przewodu, w opcji – za pomocą 3-fazowego przewodu |
Czas ładowania akumulatora | Z gniazda 230V – około 2,5 godziny |
Zasięg na energii elektrycznej | 47-62 kilometry |
UKŁAD JEZDNY
Zawieszenie przednie | Kolumny McPhersona, amortyzatory gazowo-olejowe |
Zawieszenie tylne | Wielowahaczowe, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowo-olejowe |
Przekładnia kierownicza | Zębatkowa, wspomaganie elektro-mechaniczne |
Rodzaj opon samochodu testowanego | Zimowe |
Marka i model opon samochodu testowanego | Goodyear Ultragrip |
Rozmiar opon przednich | 235/45 R18 98 V |
Rozmiar opon tylnych | 235/45 R18 98 V |
Koło zapasowe | Brak |
Zalecane ciśnienie opon przedniej osi przy standardowym obciążeniu | 2,5 bara |
Zalecane ciśnienie opon tylnej osi przy standardowym obciążeniu | 2,5 bara |
Zalecane ciśnienie opon przedniej osi przy maksymalnym obciążeniu | 2,7 bara |
Zalecane ciśnienie opon tylnej osi przy maksymalnym obciążeniu | 3,2 bara |
UKŁAD HAMULCOWY
Oś przednia | Tarcze wentylowane |
Oś tylna | Tarcze lite |
UKŁAD KLIMATYZACJI
Rodzaj czynnika chłodzącego | R-1234yf |
Pojemność układu | 450 g |
NADWOZIE
Rodzaj nadwozia | Samonośne |
Homologacja | 5-osobowa |
Długość | 4869 mm |
Szerokość z lusterkami zewnętrznymi | 2031 mm |
Szerokość bez lusterek zewnętrznych | 1864 mm |
Wysokość | 1503 mm |
Zwis przedni | 905 mm |
Zwis tylny | 1123 mm |
Rozstaw osi | 2836 mm |
Rozstaw kół przednich | 1586 mm |
Rozstaw kół tylnych | 1574 mm |
Średnica zawracania | 11,7 m |
Pojemność bagażnika | 485-1610 l |
Wysokość wnętrza od siedziska przedniego fotela do dachu | 1038 mm |
Wysokość wnętrza od siedziska tylnej kanapy do dachu | 980 mm |
Szerokość wnętrza z przodu | 1507 mm |
Szerokość wnętrza z tyłu | 1520 mm |
Masa własna | 1730 kg |
Ładowność | 595 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 2250 kg |
Dopuszczalna masa przyczepy z hamulcem | 1600 kg |
Dopuszczalna masa przyczepy bez hamulca | 750 kg |
Dopuszczalne obciążenie dachu | 100 kg |