HYBRYDOWY ZESPÓŁ NAPĘDOWY
Moc maksymalna | 241 kW (328 KM) |
Maksymalny moment obrotowy | 500 Nm |
SILNIK SPALINOWY
Rodzaj | Benzynowy, wolnossący, rzędowy, 4 cylindry, 16 zaworów |
Umieszczenie | Wzdłużnie z przodu |
Rozrząd | DOHC, 4 zawory na cylinder |
Pojemność skokowa | 2488 cm3 |
Średnica cylindra x skok tłoka | 89,0 x 100,0 mm |
Stopień sprężania | 13,0 : 1 |
Moc maksymalna | 141 kW (192 KM) przy 6000 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy | 261 Nm przy 4000 obr/min |
Olej silnikowy | 0W-20 lub 5W-30 |
Płyn chłodzący | Typ FL-22 |
Akumulator | Kwasowo-ołowiowy; 6,3 Ah |
SILNIK ELEKTRYCZNY
Typ | Synchroniczny prądu przemiennego z magnesami stałymi |
Moc maksymalna | 129 kW (175 KM) przy 5500 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy | 270 Nm przy 4000 obr/min |
AKUMULATOR ENERGII ELEKTRYCZNEJ UKŁADU HYBRYDOWEGO
Rodzaj | Litowo-jonowy |
Pojemność netto | 17,8 kWh |
Czas ładowania z ładowarki o mocy 7,2 kW | Około 2,5 godziny |
Czas ładowania z gniazda 230 V od 20 do 100% pojemności | Około 6,5 godziny |
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Rodzaj | Na cztery koła |
Skrzynia biegów | Automatyczna 8-biegowa |
OSIĄGI
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h | 5,8 s |
Prędkość maksymalna | 200 km/h |
ZUŻYCIE PALIWA
W cyklu mieszanym WLTP (tryb hybrydowy) | 1,5 l/100 km |
Średnie na trasie pomiarowej, z uwzględnieniem pracy napędu hybrydowego | 5,0 l/100 km |
Średnie w teście na dystansie 1262 km, z uwzględnieniem pracy napędu hybrydowego | 7,5 l/100 km |
Pojemność zbiornika paliwa | 50 l |
Zasięg na benzynie według średniego zużycia paliwa na trasie pomiarowej, z uwzględnieniem pracy napędu hybrydowego | 1000 km |
Emisja CO2 w cyklu mieszanym WLTP (tryb hybrydowy) | 33 g/km |
Norma emisji spalin | Euro 6d |
ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Średnie według danych producenta (tryb hybrydowy WLTP) | 33,0 kWh/100 km |
Średnie na trasie pomiarowej, z uwzględnieniem pracy napędu hybrydowego | 26,1 kWh/100 km |
Średnie w teście na dystansie 1262 km, z uwzględnieniem pracy napędu hybrydowego | 19,8 kWh/100 km |
Zasięg na energii elektrycznej według danych producenta | 63 km |
Zasięg na energii elektrycznej według średniego zużycia energii na trasie pomiarowej, z uwzględnieniem pracy napędu hybrydowego | 68 km* |
*Wartość czysto teoretyczna, system nie pozwala na rozładowanie akumulatora do 0% pojemności
UKŁAD JEZDNY
Zawieszenie przednie | Kolumny McPhersona, wahacze poprzeczne, stabilizator, amortyzatory gazowo-olejowe |
Zawieszenie tylne | Wielowahaczowe, stabilizator, amortyzatory gazowo-olejowe |
Przekładnia kierownicza | Zębatkowa, wspomaganie elektromechaniczne, 3,25 obrotu kierownicą między skrajnymi położeniami kół |
Rodzaj opon samochodu testowanego | Zimowe |
Marka i model opon samochodu testowanego | Yokohama BlueEarth Winter V906 SUV |
Rozmiar opon przednich | 235/50 R20 104 V |
Rozmiar opon tylnych | 235/50 R20 104 V |
Koło zapasowe | Brak (w standardzie zestaw naprawczy) |
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy standardowym obciążeniu | 2,5 bara |
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy standardowym obciążeniu | 2,5 bara |
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy maksymalnym obciążeniu | 2,7 bara |
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy maksymalnym obciążeniu | 3,1 bara |
UKŁAD HAMULCOWY
Oś przednia | Tarcze wentylowane o średnicy 347 mm |
Oś tylna | Tarcze wentylowane o średnicy 328 mm |
UKŁAD KLIMATYZACJI
Rodzaj czynnika chłodzącego | R-1234yf |
Pojemność układu | 760 g |
NADWOZIE
Rodzaj nadwozia | Samonośne |
Homologacja | 5-osobowa |
Długość | 4745 mm |
Szerokość bez lusterek zewnętrznych | 1949 mm |
Szerokość z rozłożonymi lusterkami zewnętrznymi | 2134 mm |
Wysokość | 1685 mm |
Rozstaw osi | 2870 mm |
Zwis przedni | 855 mm |
Zwis tylny | 1020 mm |
Prześwit | 175 mm |
Średnica zawracania | 12 m |
Pojemność bagażnika | 570-1726 l |
Masa własna | 1995 kg |
Ładowność | 672 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 2667 kg |