MAZDA CX-60 2.5 E-SKYACTIVE PHEV 327 KM HOMURA

MAZDA CX-60 2.5 E-SKYACTIVE PHEV 327 KM HOMURA

Mazda CX-60 PHEV – DANE TECHNICZNE

Mazda CX-60 PHEV dane techniczne

HYBRYDOWY ZESPÓŁ NAPĘDOWY
Moc maksymalna241 kW (328 KM)
Maksymalny moment obrotowy500 Nm
SILNIK SPALINOWY
RodzajBenzynowy, wolnossący, rzędowy, 4 cylindry, 16 zaworów
UmieszczenieWzdłużnie z przodu
RozrządDOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa2488 cm3
Średnica cylindra x skok tłoka89,0 x 100,0 mm
Stopień sprężania13,0 : 1
Moc maksymalna141 kW (192 KM) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy261 Nm przy 4000 obr/min
Olej silnikowy0W-20 lub 5W-30
Płyn chłodzącyTyp FL-22
AkumulatorKwasowo-ołowiowy; 6,3 Ah
SILNIK ELEKTRYCZNY
TypSynchroniczny prądu przemiennego z magnesami stałymi
Moc maksymalna129 kW (175 KM) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy270 Nm przy 4000 obr/min
AKUMULATOR ENERGII ELEKTRYCZNEJ UKŁADU HYBRYDOWEGO
RodzajLitowo-jonowy
Pojemność netto17,8 kWh
Czas ładowania z ładowarki o mocy 7,2 kWOkoło 2,5 godziny
Czas ładowania z gniazda 230 V od 20 do 100% pojemnościOkoło 6,5 godziny
PRZENIESIENIE NAPĘDU
RodzajNa cztery koła
Skrzynia biegówAutomatyczna 8-biegowa
OSIĄGI
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h5,8 s
Prędkość maksymalna200 km/h
ZUŻYCIE PALIWA
W cyklu mieszanym WLTP (tryb hybrydowy)1,5 l/100 km
Średnie na trasie testowej, z uwzględnieniem pracy napędu hybrydowego5,0 l/100 km
Średnie w teście na dystansie 1262 km, z uwzględnieniem pracy napędu hybrydowego7,5 l/100 km
Pojemność zbiornika paliwa50 l
Zasięg na benzynie według średniego zużycia paliwa na trasie testowej, z uwzględnieniem pracy napędu hybrydowego1000 km
Emisja CO2 w cyklu mieszanym WLTP (tryb hybrydowy)33 g/km
Norma emisji spalinEuro 6d
ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Średnie według danych producenta (tryb hybrydowy WLTP)33,0 kWh/100 km
Średnie na trasie testowej, z uwzględnieniem pracy napędu hybrydowego26,1 kWh/100 km
Średnie w teście na dystansie 1262 km, z uwzględnieniem pracy napędu hybrydowego19,8 kWh/100 km
Zasięg na energii elektrycznej według danych producenta63 km
Zasięg na energii elektrycznej według średniego zużycia energii na trasie testowej, z uwzględnieniem pracy napędu hybrydowego68 km*
*Wartość czysto teoretyczna, system nie pozwala na rozładowanie akumulatora do 0% pojemności
UKŁAD JEZDNY
Zawieszenie przednieKolumny McPhersona, wahacze poprzeczne, stabilizator, amortyzatory gazowo-olejowe
Zawieszenie tylneWielowahaczowe, stabilizator, amortyzatory gazowo-olejowe
Przekładnia kierowniczaZębatkowa, wspomaganie elektromechaniczne, 3,25 obrotu kierownicą między skrajnymi położeniami kół
Rodzaj opon samochodu testowanegoZimowe
Marka i model opon samochodu testowanegoYokohama BlueEarth Winter V906 SUV
Rozmiar opon przednich235/50 R20 104 V
Rozmiar opon tylnych235/50 R20 104 V
Koło zapasoweBrak (w standardzie zestaw naprawczy)
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy standardowym obciążeniu2,5 bara
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy standardowym obciążeniu2,5 bara
Zalecane ciśnienie w oponach przedniej osi przy maksymalnym obciążeniu2,7 bara
Zalecane ciśnienie w oponach tylnej osi przy maksymalnym obciążeniu3,1 bara
UKŁAD HAMULCOWY
Oś przedniaTarcze wentylowane o średnicy 347 mm
Oś tylnaTarcze wentylowane o średnicy 328 mm
UKŁAD KLIMATYZACJI
Rodzaj czynnika chłodzącegoR-1234yf
Pojemność układu760 g
NADWOZIE
Rodzaj nadwoziaSamonośne
Homologacja5-osobowa
Długość4745 mm
Szerokość bez lusterek zewnętrznych1949 mm
Szerokość z rozłożonymi lusterkami zewnętrznymi2134 mm
Wysokość1685 mm
Rozstaw osi2870 mm
Zwis przedni855 mm
Zwis tylny1020 mm
Prześwit175 mm
Średnica zawracania12 m
Pojemność bagażnika570 – 1726 l
Masa własna1995 kg
Ładowność672 kg
Dopuszczalna masa całkowita2667 kg
SERWIS/GWARANCJA
WARTOŚĆ REZYDUALNA
WRAŻENIA Z JAZDY
ZDJĘCIA